Як замовити

Замовлення оформляється таким чином:
1.Ви можете вибирати необхідні товари і додати їх в кошик. Коли всі необхідні Вам товари в кошику, натисніть кнопку " оформити замовлення "
2. Виберіть зручний для Вас спосіб доставки і оплати, натисніть кнопку " Розмістити замовлення" . Ваше замовлення розміщене, якщо на Ваш імейл надійшов лист-підтвердження про розміщення замовлення і замовленню присвоєно порядковий номер. Тепер обрані Вами товари зарезервовані на нашому складі за Вами. Розміщення замовлення означає, що Ви ознайомлені та згодні з умовами доставки та оплати.
Редагувати замовлення має право лише адміністратор сайту. Якщо Вам необхідно внести які-небудь зміни в замовлення, напишіть на наш імейл hobby4you@mail.ru всі необхідні зміни (щодо додавання, видалення товарів; зміни способу доставки/оплати). Редагування замовлення можливо тільки до його відправлення. Переглянути стан свого замовлення Ви можете авторизувавшись на сайті і натиснувши кнопку "замовлення"
Про відправку посилки ми відправляємо повідомлення на Вашу електронну поштову скриньку, вказану при реєстрації. Так само Ви можете побачити статус замовлення і номер посилки, слідуючи описаним нижче шляхом.
1. Авторизуйтеся на сайті ( введіть логін і пароль, вказані при реєстрації ) та натисніть кнопку " Замовлення "
2. Виберіть потрібние замовлення, клікнувши мишкою по його номеру. Зверніть увагу на статус замовлення. Статус " Відправлений " означає, що Ваша посилка вже в дорозі і далі Ви зможете побачити її поштовий номер (або номер декларації транспортної компанії)
3. Тепер Ви потрапили в детальну інформацію про замовлення . Тт Ви можете переглянути замовлені товари, перевірити який спосіб доставки Ви вибрали і т.д. Щоб подивитися код посилки натисніть на посилання " Інформація про доставку ". Для отримання посилки Вам знадобиться паспорт.
 
Є 2 найбільш частих помилки при реєстрації:
1. У полі з імейлом не повинно бути пробілів. Якщо буде хоч один пробіл, програма сприймає це як помилку.
2. Обов'язково потрібно ввести буквено-цифровий код внизу сторінки і лише тоді натискати "Реєстрація"

.
Ми часто чуємо це питання. Насправді це не примха , цьому є цілий ряд вагомих причин, якими я відкрито поділюся з вами :

1. 1. Дуже проста, і образлива для нас причина - деякі клієнти не забирають свої замовлення з пошти. Ми працювали з післяплатою більше 2 років, але прийшов день, коли ми поставили на цьому крапку. Повірте, це дійсно дуже прикро отримувати назад посилку.

2. Незрозумілим чином деякі з перекладів губляться. За останні півроку роботи з післяплатою ми недоотримали перекладів на значну для нас суму. Це було вирішальним фактором при прийнятті рішення про скасування накладеного платежу.

3. Гроші постійно знаходяться в дорозі або на пошті немає готівки, тобто ми не можемо вільно розпоряджатися грошовими коштами. А це означає , що ми скуті в розширенні нашого асортименту і не можемо в достатній мірі подбати про задоволення потреб наших клієнтів.

4.Комісія за накладений платіж вище комісії банку при переказі грошових коштів . Накладений платіж не вигідний Вам, як покупцю, ще й з тієї причини, що Вартість доставки не цінної посилки дешевше, ніж посилки післяплатою (для порівняння, в середньому вартість доставки звичайної посилки становить 10 грн, за доставку такої ж посилки НП Вам доведеться заплатити 16 грн, + комісія за переказ грошей від 5 грн , таким чином Ви переплачуєте на післяплатою мінімум 10 грн). Чи не краще за ці гроші побалувати себе чимось приємним - додатковим потрібним матеріалом для творчості , або шоколадкою?
.
^Наверх^